ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

ΑΛΛΑΓΗ – ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ο  Πελάτης κάτοικος Ελλάδας έχει το δικαίωμα να επιστρέψει δωρεάν ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών, εφόσον επιθυμεί να προβεί σε αλλαγή των προϊόντων ενώ δεν θα χρεωθεί για την δεύτερη αποστολή. Σ’αυτή την περίπτωση οφείλει  να μας ενημερώσει έγκαιρα μέσω e-mail, και να επιστρέψει το προϊόν, απαραίτητα άθικτο, στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα συνοδευόμενα παραστατικά (απόδειξη, ετικέτες προϊόντων), με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που παρέλαβε & χρέωση της εταιρείας μας. Μόλις παραλάβουμε και προβούμε σε έλεγχο των προϊόντων, δεσμευόμαστε να τα αντικαταστήσουμε εντός 2 εργ.ημερών, εφόσον είναι διαθέσιμα.
Αν προκύψει και δεύτερη αλλαγή χωρίς υπαιτιότητα της Εταιρείας μας, τότε ο πελάτης θα χρεωθεί με κόστος μεταφορικών (4€) σε κάθε περίπτωση.
Προσοχή: σε περίπτωση που ο τόπος αποστολής είναι εκτός Ελλάδος, ο Πελάτης χρεώνεται το κόστος αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή των προϊόντων (χωρίς αλλαγή), χωρίς υπαιτιότητα της Εταιρείας μας (πχ. αποστολή λάθος προϊόντων ή ελαττωματικών), η Εταιρεία μας δεσμεύεται να επιστρέψει εντός 5 εργάσιμων ημερών την αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος εφόσον τηρηθούν οι παρακάτω προϋποθέσεις  ενώ ο Πελάτης χρεώνεται με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής (4€) εφόσον τα αποστείλει με την ίδια εταιρεία ταχυμεταφορών που τα παρέλαβε.
Σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 4 παρ. 10 του ν. 2251/1994 που αφορά τις συμβάσεις εξ αποστάσεως, το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης μπορεί να ασκηθεί από τον Πελάτη με δήλωσή του προς την Εταιρεία και στο e-mail info[@]princess.com.gr,  αναιτιολόγητα, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.  Απαραίτητα θα πρέπει να αναφέρει στο e-mail του τον αριθμό παραγγελίας, το προϊόν που θέλει να επιστρέψει και το ΙΒΑΝ του τραπεζικού του λογαριασμού ενώ οφείλει να επιστρέψει το εν λόγω προϊόν, απαραίτητα άθικτο, στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα συνοδευόμενα παραστατικά (απόδειξη, ετικέτες προϊόντων), και μόνο τότε γίνεται δεκτή η επιστροφή…
Προσοχή: σε περίπτωση που ο τόπος αποστολής είναι εκτός Ελλάδος (πχ. Κύπρος), ο Πελάτης πληρώνει το κόστος αποστολής για την επιστροφή των προϊόντων.

*Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν αποδέχεται επιστροφές μαγιό, καλσόν και εσωρούχων. Επίσης, δεν επιστρέφονται τα χειροποίητα είδη που κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας.